Kvadrat Verosol is nu Kvadrat Shade!

Standaard plissé P70

De essentie van stijlvolle raambekleding

Ook leverbaar als Verofit, kijk voor meer informatie bij optioneel.

De Standaard plissé is het fundament van onze collectie. Dit plisségordijn combineert elegantie, strakke lijnen en functionaliteit, en is verkrijgbaar in zes profielkleuren. Dankzij het slimme, gepatenteerde remsysteem is de Standaard plissé eenvoudig te bedienen. Het is geschikt voor installatie op draai-kiepramen en kan zonder boren worden gemonteerd. Ontdek de veelzijdigheid en kwaliteit van dit plisségordijn, dat niet alleen aan de hoogste eisen voldoet, maar ook een stijlvolle toevoeging is aan elk interieur.

Het gordijn kan gemonteerd worden met dubbelzijdig tape. Op draai-kiepramen en -deuren is profiel- en draadgeleiding mogelijk. Wanneer je de Standaard plissé P70 optrekt, vouwt het gordijn zich samen tot een klein pakket: een plissé van 2 meter hoog is opgetrokken slechts 50 mm. Het plisségordijn kan uitgevoerd worden met optrekkoorden, gemotoriseerd of handgreep-bediening.

Dit plisségordijn kan worden uitgevoerd met een uitgebreide collectie textielen; jij kiest het textiel dat het beste bij je interieur en je persoonlijke voorkeuren past. Ben je op zoek naar een energiebesparende oplossing? Kies dan voor een plisséstof met gemetalliseerde zijde en bespaar bij juist gebruik op jaarbasis tot wel 25% aan energiekosten.

Design Kvadrat Shade
Breedte Van 30 tot 290 cm
Hoogte Van 20 tot 360 cm
Bevestiging Wand, Plafond
Bediening Koordrembediening, Handgreepbediening, Verofit
Eigenschappen

Selecteer een profielkleur naar keuze. Speciale (RAL) kleuren op aanvraag.

Geanodiseerd aluminium #ffffff Geanodiseerd
aluminium
7016 Antraciet grijs #353C40 7016
Antraciet grijs
9001 Crèmewit #E9E0D2 9001
Crèmewit
9005 Gitzwart #2A2A2C 9005
Gitzwart
9010 Reinwit #fcfaf5 9010
Reinwit
9016 Verkeerswit #f1f0ea 9016
Verkeerswit
1019 Grijsbeige #a48f7a 1019
Grijsbeige

Verofit:
Dankzij het montageprofiel wordt montage gemakkelijker. Het rolgordijn is voorgemonteerd in een montageprofiel en kan eenvoudig met montageclips worden bevestigd.
Klik hier voor meer info

3 jaar garantie
Geproduceerd in Nederland