Kvadrat Verosol is nu Kvadrat Shade!

Een jaarlijkse energiebesparing van ongeveer 25%

Het nieuwe communicatie- en technologiecentrum van de Hong Kong Jockey Club, genaamd: Shatin Communications & Technology Center (SCTC) is ontworpen door Arquitectonica en werd ontworpen met het oog op duurzaamheid. Het SCTC-gebouw biedt uitstekende interne omgevingsomstandigheden zoals natuurlijk daglicht in kantoorruimtes en een open uitzicht op de renbaan.

Hong Kong Jockey Club

Textiel:

• Silverscreen 202

Het communicatie- en technologiecentrum (51.000 m²) biedt een werkomgeving van wereldklasse, die grote nadruk legt op het verminderen van energie, water en afval. Er zijn realistische en rendabele maatregelen genomen die de milieu-impact van het gebouw drastisch verminderen. Het doel was dan ook om een jaarlijkse energiebesparing te realiseren van ongeveer 25%.

Jaarlijks wordt een energiebesparing van ongeveer 25,7% in het SCTC-gebouw bereikt, dankzij het gebruik van passieve middelen. Er is dan ook gebruik gemaakt van onze Kvadrat Shade Silvercreen rolgordijnen. De gemetalliseerde rolgordijnen hebben aanzienlijk bijgedragen aan deze prestatie, die heeft geresulteerd in een LEED Gold-certificering, een BEAM Plus Gold-certificering en de 2016 ASHRAE Regional XIII Technology Award. Nicedrape in Hong Kong en China is partner van Kvadrat Shade en heeft alle blinds voor dit project geproduceerd en geïnstalleerd.

Gekozen producten