Kvadrat Verosol is nu Kvadrat Shade!

Jaloezieën hebben een strakke, industriële uitstraling. Dit type raambekleding bestaat uit horizontale lamellen die je van bovenaf neer kunt laten. Door de aluminium lamellen open of juist dicht te draaien, bepaal je zelf de gewenste hoeveelheid uitzicht, zonlicht en privacy. De jaloezieën van Kvadrat Shade zijn ideaal voor in jouw keuken.

Jaloezieën: eenvoudig te reinigen

Zoek je raambekleding voor je keuken en zit je raam dicht bij je kookplaat of spoelbak? Kies dan voor raambekleding die niet vlekgevoelig is. Aluminium jaloezieën zijn eenvoudig te reinigen en zeer geschikt voor een keukenraam dicht bij de kook- of spoelzone.

Bediening jaloezieën in je keuken

Onze standaard jaloezieën werken met een koord en een draaistang. Liever een nog strakker resultaat? Dan is een jaloezie met gecombineerde bedieningsstang wat voor jou. De Milano heeft één bedieningsstang waarmee je de jaloezie bedient. Door aan de koorden in de bedieningsstang te trekken, trek je de jaloezie op. Voor het neerlaten hoef je alleen de handgreep van de bedieningsstang iets naar beneden te trekken. Draai aan de bedieningsstang om de lamellen in de gewenste positie te zetten.

Jaloezieën op maat

Bij Kvadrat Shade leveren we horizontale jaloezieën met 16 en 25 mm brede lamellen. Al onze jaloezieën worden voor je op maat gemaakt. Zo hoef jij de jaloezieën niet zelf op maat te maken en past jouw raambekleding altijd perfect.

Voordelen van jaloezieën in je keuken

• Strakke, industriële raambekleding;
  • Eenvoudig te reinigen; geschikt voor kook- en spoelzone;
  • Standaard bediening met koord en draaistang;
  • Ook beschikbaar met gecombineerde bedieningsstang voor nog strakker resultaat;
  • Op maat gemaakt, past altijd;
  • Verkrijgbaar in zestien kleuren.

Toon mij alle jaloezieën