Kvadrat Verosol is nu Kvadrat Shade!

Op zoek naar strakke raambekleding voor je thuiswerkplek? Met aluminium jaloezieën realiseer je een industriële uitstraling, passend bij een modern thuiskantoor.

16 en 25 mm lamelbreedte

Aluminium jaloezieën zijn verkrijgbaar in 2 verschillende lamelbreedtes, namelijk 16 en 25 mm. Wil je een verfijnde uitstraling of heb je een wat kleiner raam? Dan is een lamelbreedte van 16 mm een mooie oplossing. Heeft jouw thuiswerkplek een groot raam en zoek je raambekleding met een stoere, robuuste uitstraling? Kies dan voor onze jaloezieën met een breedte van 25 mm.

Jaloezieën op maat voor je thuiswerkplek

Bij Kvadrat Verosol maken we alle jaloezieën voor je op maat. Zo weet je zeker dat jouw jaloezie altijd perfect past. Zo doen wij waar wij goed in zijn en kun jij snel weer aan de slag met jouw werk!

Bediening jaloezieën thuiskantoor

We leveren jaloezieën met twee verschillende soorten bediening. Onze standaard jaloezieën werken met een koord en een draaistang. Laat de horizontale lamellen zakken met het koord om zon te weren en privacy te creëren. Met een draai aan de draaistang bepaal je zelf de gewenste hoeveelheid zonlicht, uitzicht en inkijk.

Wil je liever een nog strakker resultaat voor je thuiskantoor? Met onze Milano jaloezieën bedien je alle functies van jouw raambekleding met één gecombineerde bedieningsstang. Trek aan de koorden in de bedieningsstang om de jaloezie op te trekken. Voor het neerlaten trek je de handgreep van de bedieningsstang iets naar beneden. En wil je de stand van de lamellen aanpassen? Draai dan aan de bedieningsstang en bepaal in een handomdraai de gewenste positie.

Voordelen van jaloezieën voor je thuiskantoor

• Strakke, industriële raamdecoratie;
  • Standaard bediend met koord en draaistang;
  • Ook verkrijgbaar met gecombineerde bedieningsstang;
  • Altijd specifiek voor jou op maat gemaakt;
  • Verkrijgbaar in zestien kleuren.

Toon mij alle jaloezieën